АДАМ/БФЭА Университетинин «Менеджмент жана туризм» программасынын жетекчиси Акылбекова Н.И. менен окутуучу Неевина А. профессордук окуутучулук курамы үчүн илимий методикалык семинар өткөрүштү. Семинар ERASMUS+ LMPT №573897-EPP-1-2016-1-BG-EPPKA2-CBHE-JP «Professıonal Bachelor ın open and dıstance learnıng for the development of sustanable tourısım ın Chına,
17.04.18. АДАМ/БФЭА Университетинин ректору Сирмбард С.Р жана маалыматтык – усулдук бөлүмүнүн инженер – программисти Кутанов А. Борбордук Македониянын билим берүү технологиялык Университетинде (Серре шаары, Греция) өткөн II регионалдык координациялык жолугушууга катышып келишти. «Кытай, Вьетнам, Кыргызстандын ачык билим берүүдө туруктуу туризмди
12.04.18 АДАМ/БФЭА Университетинин ректору доц. Сирмбард С.Р. жана окуу бөлүмүнүн башчысы Суеркулова Н.Т. 2018 ж. 11-12 апрелинде «Дистанттык окутууну уюштуруунун заманбап ыкмалары» аттуу семинардын ишине катышышты. Бул семинар «Евразиялык экономикалык перспективасы» IV Эл аралык форум жана «Туристтик сектор үчүн квалификациялардын
АДАМ/БФЭА Университетинин студенттери! Махариши Маркандешвар Университетинде (Индия, Амбала шаары) Жаш Лидерлердин лагерине катышууга конкурс жарыяланды. Өткөрүү мөөнөтү: 1 поток (2018 ж. 18-23 июну); 2 поток(2018 ж. 2-7 июлу). Катышуучуларга аэропорттон трансфер берилет. Эл аралык хостелден 2 кишилик номер, тамак менен
АДАМ/БФЭА Университетинин «Экономика» программасынын студенти Асранбек к Н. 2018ж 30мартынан 30апрелге чейин дипломдук практикага Грузияда Шота Руставели атындагы Батуми Мамлекеттик Университетинде өттү. Кыргызстан, Грузия жана Норвегия ортосундагы билим берүү областында кызматташуу «Туруктуу туризм: айыл-часрба ишкердиги жана маданий мурас» долбоорунун алкагында
«Менеджмент жана туризм» программасынын жетекчиси Акылбекова Н.И. менен ага окуутучусу Неевина Е.А. 18чи – 31 март аралыгында Грециянын Солоники шаарындагы Аристотель Университетинде өткөн окуу семинарынын ишине катышып келишти. Семинар ERASMUS+ LMPT N°573897-EPP-1-2016-1-BG-EPPKA2-CBHE-JP (Кытай, Вьетнам жана Кыргызстандын ачык билим берүүсүндө туруктуу